Alla inlägg under augusti 2012

Av Maria - 13 augusti 2012 16:34

 

Spiralarmband i tre varv med blandade glaspärlor och stenar i lila toner.  

Av Maria - 3 augusti 2012 17:59

Nu är vi klara inför Nolia första dag! Hoppas vi ses i monter 405!

Presentation

OLILA handgjorda smycken.
Alla smycken på bloggen är till salu och har du några speciella önskemål går det bra att beställa.
Kika runt och se om du hittar något du gillar och maila eller ring mig vid intresse.

Maria Fogman Lindqvist


Kontakt

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Återförsäljare

OLILA smycken finns till försäljning på Hairclub Gel i Torneå.

 

Visning/hemparty

Samla ihop några vänner så kommer jag gärna och visar mina smycken hemma hos dig. Specialerbjudanden för alla gäster och gåva till värdinnan. På vardagar är det kvällstid som gäller, under helger enligt överenskommelse.

Jag kan även komma och lämna mina smycken på arbetsplatser för visning och köp. Jag vill då ha en person som är ansvarig för dem.

Ring eller maila mig så kommer vi överens om en dag och tid!


Skapa flashcards