Alla inlägg under december 2011

Av Maria - 31 december 2011 21:10

Tack för i år, jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!

/Maria

     

 
Av Maria - 30 december 2011 21:18

Örhängen med ojämna ljust lila glaspärlor.

90 kr 

Av Maria - 30 december 2011 10:54

Spiralarmband i tre varv, glaspärlor och swarovski. Ett varv med blå pärlor, ett lila och ett ceriserosa.

255 kr  

Av Maria - 29 december 2011 22:38

Elastiskt armband med slipade glaspärlor och silverfärgad metallplatta. Finns med svarta eller mörkgrå pärlor.



Av Maria - 29 december 2011 22:36

Örhängen med klara slipade glaspärlor.

120 kr


SÅLT

Av Maria - 29 december 2011 22:17

Blanka silverfärgade hjärtan och nickelfria silverkrokar.


Av Maria - 29 december 2011 22:09

4,5cm stora ringar med svarta glaspärlor och silverfärgade detaljer. Det över paret har silvriga "håliga" metallpärlor och det nedre paret har glittriga metallpärlor.

120 kr/par

  
Av Maria - 28 december 2011 10:22

4,5cm stora ringar med vita glaspärlor och glittriga metallpärlor. Nickelfria silverfärgade öronkrokar.

120 kr

 

Presentation

OLILA handgjorda smycken.
Alla smycken på bloggen är till salu och har du några speciella önskemål går det bra att beställa.
Kika runt och se om du hittar något du gillar och maila eller ring mig vid intresse.

Maria Fogman Lindqvist


Kontakt

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Återförsäljare

OLILA smycken finns till försäljning på Hairclub Gel i Torneå.

 

Visning/hemparty

Samla ihop några vänner så kommer jag gärna och visar mina smycken hemma hos dig. Specialerbjudanden för alla gäster och gåva till värdinnan. På vardagar är det kvällstid som gäller, under helger enligt överenskommelse.

Jag kan även komma och lämna mina smycken på arbetsplatser för visning och köp. Jag vill då ha en person som är ansvarig för dem.

Ring eller maila mig så kommer vi överens om en dag och tid!


Skapa flashcards